Tuesday, November 25, 2014

Portret improwizowany: Aleksander i Magda

1 comment
Uwielbiam akwarele i z przyjemnością maluję portrety dla znajomych i nie tylko! Tym razem trafiło mi się zamówienie idealne. Olek jako dusza artystyczna, na jednej z przerw w pracy powiedział mi 'zrób tak jak chcesz, poszalej, pobaw się, ja ci wyślę tylko zdjęcia a ty zlep je razem -reszta może być twoją improwizacją'.  Och! Aleksander nie wiedział na co się pisze!

Portret zapowiadał się niewinnie - zaczęłam od szkicu, specjalnie wykonanego miękkim ołówkiem, tak aby przebijał spod akwareli. Potem pojawiały się powoli pierwsze blade warstwy akwareli. Moja pierwotna wizja mocno odbiegała od efektu końcowego...:)


a potem chwyciłam za tusz....a potem za nożyczki a potem za mój papier do scrapbookingu... Wąż tylko patrzał na mnie ze zdziwieniem pytając 'Are you sure you want to do that?'





(twórczy rozgardiasz)

    Efekt końcowy:


(trochę zdjęcie  przekłamało kolor włosów pana A.)




A tutaj już w ramie (IKEA):



Portret w formacie A3 - rama IKEA STROMBY (Wąż się śmieje, że to rama z trąby) - Papiery do scrapbookingu - Fifirifi.pl


Kolega Aleksander był zachwycony a ja już nie mogę się doczekać kolejnego małego zleconka na portret! Tak, to jest zdecydowanie najlepszy sposób na spędzenie paru wieczorów :)


P.S - Chmurka z napisem Rock Star jest nieprzypadkowa! Aleksander jest wokalistą formacji Keskese. Poniżej piosenka tegoż zespołu, która towarzyszyła mi podczas tworzenia portretu.


                      



Pozdrawiam was cieplutko!

1 comment:

  1. Portret jest mega - dobrze o tym wiesz :D Tylko musisz przestać gadać, że nie masz talentu, bo masz - i to jaki! :)

    ReplyDelete

Hej! Miło, że przeczytałaś moje wypociny z przyjemnością przeczytam każdy twój komentarz:)