Wednesday, January 28, 2015

Kwiaty i kartka dla babci i dziadka

1 comment
Hej, 

Miałam coś wam napisać miłego wczoraj ale rozłożyło mnie choróbsko i wieczór przespałam:(
Za to wracam dzisiaj z bardzo szybkim postem pokazujący moje przedostatnie zamówienie z okazji dnia Babci i Dziadka. 

Mateusz - tak właśnie o tobie piszę- pewnego dnia w pracy stwierdził, że nie ma nic dla swoich dziadków. A że dziadków ma super, robią mu dobre obiady i są świetnymi ludźmi (co wiem z opowieści), to chciał dla nich coś wyjątkowego. Z pomocą przyszłam ja i zaoferowałam mu swoje małe wyroby.

Pralinek nie chciał, więc stworzyłam specjalny bukiet kwiatów w kolorze koralowym  (na zdjęciu wygląda na czerwony ale uwierzcie mi na słowo - to był koral!) i małą, raczej minimalistyczną kartkę do kompletu. Bukiet i kartka powstały w parę godzin, w wigilię dnia babci :)

Tak było w trakcie:




A tak wyglądał skończony bukiet







oraz kartka:





Razem wyglądało to całkiem sympatycznie:






Babcia Halina i Dziadek Andrzej byli zadowoleni z prezentu a ja byłam zadowolona z efektu jaki udało mi się osiągnąć. Zakochałam się w kwiatach z papieru!


I mały gratis za to małe opóźnienie:)

Pan Gatsby i kwiaty



Trzymajcie sie ciepło i zdrowo - a ja tym czasem wracam do łóżka!:)

Agnieszka

1 comment:

Hej! Miło, że przeczytałaś moje wypociny z przyjemnością przeczytam każdy twój komentarz:)