Monday, January 26, 2015

Mr & Mrs

3 comments
Witajcie,


Kazdy z was ma pewnie czasami taki dzień bez weny. Dzień 'niechcemisie'. Taki dzień w którym nic nie wychodzi... Dla mnie takim dniem byla niedziela. Pan Wąż, chory i kaszlący, smutno pałętał się po domu a ja szukałam sobie na siłę zajęcia.

I znalazłam!

Mój wzrok w pewnym momencie spoczął na 3 koszyczkach z Ikei stojących w łazience. I pomyślałam tylko 'nie podobają mi się'. Wtedy jeszcze nie miałam pomysłu co z nimi zrobić. Zapomniałam więc i krzątałam się  dalej. I wtedy spojrzałam na kolejne dwa koszyczki - tym razem stojące w sypialni. Olśniło mnie! Chwyciłam za farby, pędzel, tekturę introligatorską i kleje...

I tak oto powstały koszyczki Mr&Mrs które idealnie wpisują się w stylistykę naszych 48m2:)










No i takie małe porównanie:)




Ten mój mały projekt DYI przełamał złą passę kreatywną i już dzisiaj wracam do tworzenia różnym małych i dużych cudactw:)

A jutro kolejna odsłona prezentów z okazji dnia babci i dziadka. Tym razem będzie koralowo!:)


Agi

3 comments:

  1. I tak właśnie z przysłowiowego niczego powstaje coś ;) Bardzo udany DIY. Powodzenia w dalszych działaniach ;)

    ReplyDelete
  2. Dziękuje :) napewno bede dalej tworzyć bo po takich komentarzach az sie chce :)

    ReplyDelete

Hej! Miło, że przeczytałaś moje wypociny z przyjemnością przeczytam każdy twój komentarz:)