Sunday, December 28, 2014

Jej wysokość choinka i świąteczne kadry

2 comments
Witajcie po dłuższej przerwie:) Przerwa nie była spowodowana nudą, brakiem czasu lub totalna inspiracyjną depresją. Jest wręcz odwrotnie :) Siedziałam w mojej małej pracowni codziennie, przez co najmniej 6 godzin (po pracy) lub aż 14 (dni wolne). A wszystko to przez nasze kochane Święta Bożego Narodzenia. Wymyśliłam sobie dwa lata temu, że prezenty ręcznie robione to jest TO. I już po raz drugi grudzień jest dla mnie najgorętszym miesiącem. Miesiącem bez snu i odpoczynku:) Lubię to, na swój szalony sposób. 

Święta Bożego Narodzenia są dla mnie magiczne. W tym roku Wigilię spędziliśmy z niesamowitą rodziną Pana Węża a w pierwszy dzień świąt z Buldałkiem, moim bratem i jego przyszłą żona Katarzyną wybraliśmy się na Podkarpacie do moich dziadków. Czekali na nas tam też moim rodzice i góra jedzenia! W tym roku spełniło się również moje marzenie. W drugi dzień świąt zaczął padać śnieg!

Tymczasem przedstawiam wam naszą mało dostojną choinkę i ozdoby, które udało mi się ręcznie stworzyć w sobotę przed świętami. Ozdoby powstały bardzo szybko. Kształty wycięłam w nocy w piątek a w sobotę pomalowałam je tuszami i ponawlekałam je na sznurek jutowy. Małych gwiazdek zostało mi jeszcze bardzo dużo - nie zmarnowały się. Już jutro pokaże wam jak je wykorzystałam przy pakowaniu prezentów. Ozdobami na choince są również pierniczki, które upiekłam i udekorowałam wcześniej oraz pamiątki z zeszłorocznej wyprawy na targi świąteczne do Wiednia.
















 A u dziadków było tak:













Do zobaczenia jutro! Tak, jutro...:)

Tym razem nie zawiodę was - a w szczególności moich współpracowników z wytęsknieniem czekających na nowe posty - i będę tu zaglądać trochę regularniej:)


Zmykam do pracowni! Miłej niedzieli :)


2 comments:

  1. Piękne świąteczne kadry <3 A gwiazdki z masy solnej czy sodowej? Chyba zrobię takie za rok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aniu gwiazki sa wycinane z gotowej Glinki samoutwardzalnej produkowanej przez Astre. Jest bardzo przyjemna w obrobce i dosyc tania (12 zlotych). Polecam - fajna zabawa:)

      Delete

Hej! Miło, że przeczytałaś moje wypociny z przyjemnością przeczytam każdy twój komentarz:)