Friday, February 6, 2015

Zielono Mi!

Leave a Comment
Witajcie po przerwie:)

Wczoraj wreszcie wygrałam z choróbskiem i wróciłam do pracy z L4. Stąd też moje milczenie ale nie martwcie sie, wszystko pięknie nadrobię! 

Jak widzicie zupdatowałam też trochę wystrój bloga. Niestety jeszcze nie uzuepłniłam wszystkiego (tak tak...zakładka O mnie nadal nie istnieje :D) ale myślę, że już wkrótce blog będzie w pełni funkcjonalny:)
Pilnują tego pewni panowie trzej, którzy co rano w pracy sprawdzają czy już coś się pojawiło na "multitudach" i czy wreszcie wszystkie zakładki działają.

A teraz przedstawiam wam kartkę i pudełko pralinek, zrobionych na specjalne zamówienie Anetki na urodziny jej przyjaciółki zwanej Misiakiem. Anetka zawsze zostawia mi pełne pole do popisu i mogę wykonać projekt 'jak tylko mi się podoba'. 
Niestety ja jestem zwierze niezdecydowane i nigdy nie udaje mi się trzymać wcześniejszej wizji i planu. 
Mam plan, wizję...projekt...a potem i tak siadam do pustej kartki papieru i stwarzam swoje :)
W ten sposób ta kartka w fazie planowania miała być w intensywnych kolorach, w innej formie...a wyszło na zielono :)

Do tego powstało pudełko oraz 9 pralinek. Pudełko jest z grubszej tektury, tak aby pani Misiak mogła z niego korzystać juz po opróżnieniu słodkiej zawartości. Kartka ma kieszonkę na dwa tagi, które pozostawiłam puste  oraz kieszeń na ukryty liścik z życzeniami, które Aneta sama wypełniła. 


A oto efekty:













Dajcie znać jak wam się podobało:)

Tyczasem niedziela będzie różowa i malinowa!


Agi :)

0 comments:

Post a Comment

Hej! Miło, że przeczytałaś moje wypociny z przyjemnością przeczytam każdy twój komentarz:)